Förlåååt

Förlåååt för dåligaste uppdateringen idag, jag skäms, men till mittt försvar har jag haft fullt upp idag.
Precis som varje söndag sålde jag ju GTjävel i morse, när jag kom hem drog jag med pappa in till Bäckebol typ, väl där kom jag iväg till NetOnNet där jag fick köpt en sak som jag dör av längtan efter att få använda.
När jag kom hem satte jag mig med läxor, matte och NO, fan det slog mig just att jag helt glömt av svenskan.. jaja får väl lägga mig och läsa lite innan jag somnar.

Nu spelas Deja Vú på tvn framför mig, inte för att jag kollar så mycket, borde egentligen göra klart det sista i NOn, jag vet svaret me inte hur jag ska skriva så får fråga min lärare i morgon.
Detta bli antagligen sista inlägget för i dag men vi hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: Sophie "autophoto"

Nu är dagens blogg ute! vann du inte?

lugnt anmäl dig igen vettja :D



vart kommer din bakgrund ifrån? :)

2011-09-26 @ 18:44:40
URL: http://autophoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0