Död åt rubriker

Tja bloggen + läsare, hoppas att ni har haft en bra dag idag, min har bara blivit bättre ju senare det blivit. Egentligen borde jag göra läxor nu, typ engelska, svenska och matte men gud orkar inte är så galet glad (och trött) så ja, men det får bli läxor senare helt enkelt.

När mamma kommer hem runt kvart i sex drar jag med henne till tempo där jag ska hämta ut ett paket, fick ett sms om att det hade kommit förut och gud vad glad jag blev! Längtar inte bara lite om man säger så, men självklart ska ni få veta vad det är senare.

Vill förresten byta blogg, ska jag vara ärlig så är jag inte så förtjust i namnet emeloeb längre så om jag skulle byta blogg bara sådär vet ni varför.

Kommentarer
Postat av: elin [foto & vardag]

sv; tack! :')

2011-09-27 @ 17:21:45
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0