About the day

Borde egentligen plugga spanska just nu men tog en paus, BARA för eran skull.
Dagen har i alla fall vart riktigt bra, den började med att klassen drog in till Stenungsund för att besöka ungdomshälsan tror jag att de som jobbade där kallade det fast man kan ju också säga ungdomsmottagningen för att förenkla allt lite!
Helt okej om jag ska vara ärlig, vi lyssnade lite, pratade, lekte en lek och fikade så ja, helt fel vart det väl inte.

Vid elva fick vi gå, då drog jag med Amelia, Tilde och Alexandra till McDonalds och käkade lite innan vi drog in till skolan för SO, efter SOn hade vi idrott som jag inte var med på tack vare min förkylning.

Efter skolan satte jag mig direkt med en varm kopp te och lite mellanmål, jag ringde också till GTn för att säga att jag inte ville sälja tidningar mer, helt ärligt fick jag lite skuldkänslor för han som jag pratade med lät riktigt ledsen när jag förklarade att det blev för jobbigt att sälja i mitt distrikt nu när det blev kallare..
Sen dess har jag suttit med läxor av alla möjliga slag som jag faktiskt ska återgå till nu så ni får ha det bra.

Långt och jobbigt inlägg, jag vet, ni behöver inte läsa det men ville bara berätta för er vad som hänt i dag så ni inte tror att jag aldrig hittar på någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0